Farsdag idag

Tanken var att ge M frulla på sängen, men jag satt på muggen när Sam ropar:
-Milo har spytt!

Så jag ropade upp Mattias så han fick komma ner. Men det va inget, puh!
Han fick frulla på soffan istället efter jag hämtat paketet i bilen:


Vad kan det vara??


Fina söner!!!


Snygg pappa i sin farsdagspresent! (Tröjan för den som inte koppla) :PP

Sen drog M och Sam iväg till Globen för att kolla på Monster Jam, jag och Milo gick och la oss och sov i tre timmar. :)))) Sen vart det till att hämta upp grabbarna i Skärholmen och äta lite på Heron.

Milo var superhängig och hade feber när jag kom hem efter handlingen, får se hur denna natt blir och hur han mår imorgon.

Hasta la vista!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Låter som en härlig söndag, hoppas att Milo bättrar på sig snabbt.



Tack så mycket för din kommentar och tipsen du gav mig, känner mig lite bättre till mods nu. Men sådana dagar kommer och går väl ibland kan jag tänka mig. Ge en stor kram till Sam och Milo från mig.

2010-11-15 @ 09:17:40
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0