Liten rolig utmaning

Denna lilla utmaning fick jag av Sams fina (gamla) dagisfröken, sorry Jenny men jag gillar inte riktigt ordet pedagog även om jag absolut ser er "fröknar" som det. :)

4 tv program

*Svenska Hollywoodfruar
*Criminal Minds (bästa, bästa)
*Så mycket bättre (OMG vilket bra program!!!!)
*Sorry, har inget annat jag följer, just nu.

4 saker jag har gjort i dag
*Sovit (e krasslig)
*Kollat tv
*Lagat mat
*Hängt tvätt (tänk vad lite sömn kan göra underverk för energin)

4 saker jag längtar efter
*Julen
*Resa, resa, resa (Thailand och NZ står högt på listan nu)
*Massage bli frisk så jag kan morgonsimma igen
*Sommaren

4 Saker på min önskelista
*Pengar till en riktigt lång resa
*Nya roliga kläder
*Ny dörrmatta som jag hittade i en katalog
*Nya vinterskor

4 saker som jag avskyr
*Människor som inte kan lyssna på nån annan än sig själv.
*Dryga människor (what comes around goes around)
*Ormar
*Höga höjder

4 Saker jag tycker om att gör
*Gå på bio
*Läsa böcker
*Mysa med mina barn
*Sova

4 Saker jag har ätit i dag
*Polly
*Max minimål
*Fiskpinnar
*Solrosfrön

Så nu utmanar jag er mina läsare, who ever you are!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vad kul att du gjorde utmaningen.

2010-11-15 @ 09:15:05
URL: http://flumrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0