Pernilla Wahlgren hjälpte utnyttjad.se

Härom dagen drog jag i väg ett mail till Pernilla Wahlgren.
Jag bad henne gå in och kolla in sidorna utnyttjad.se och playingforchange.se för att läsa om det grymt viktiga min svärmor och hennes syster gör för att försöka lyfta fram ett sånt tabubelagt ämne som sexuellt utnyttjande av barn verkar va. Många vill stoppa huvudet i sanden (jag med ibland), men som nån klok sa till mig:

-Vi måste orka lyssna på dessa barn, för dom ska orka berätta om det hemsak dom varit med om, för att dom sak någon att ty sig till och känna trygghet hos så dom kanske får vara barn, i allafall för en liten stund.

Hur som haver gå in och läs på nedanstående adress.

http://pernillawahlgren.se/pernillas-blogg/utnyttjad-se.html


Blev lite stolt att hon tog sig an mitt mail. :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du är så himla toppen Carina!!! TACK för all din hjälp

Kram

2010-10-08 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0