Stop reading...

Om ni e känsliga så sluta läs nu!

-Det värsta är att höra dessa barn, under övergreppen! Så sa en polis igår på galan som jobbar med barnporrbrott, (uppenbarligen efter att sett bilder och filmer i sitt dagliga jobb för att lösa dessa vidriga brott). Det vidrigaste och mest mardrömslika som jag hört!

Var ju på galan igår "Låt barn vara barn". En gala för de sexuellt utnyttjade barnen, en egen speciell kväll för just dessa barn. En kväll som bästa svärmor och hennes syster Johanna hade fixat.

Det var en kanon kväll med både allvar och lättsam underhållning.
Det dansades, spelades klassisk musik och det hölls föredrag från polis och Sofia Rapp Johansson. Sofia är en tjej som utnyttjats sen hon var 1 år gammal, 1 år!!! FAN ingen ska behöva vara med om det INGEN!!!!!!!!!!!!!!

Polisen berättade att så bebisar som bara en några dar gamla utnyttjas, DETTA MÅSTE FÅ ETT SLUT!!!!!!!!

Fatta att det är folk som ska arbeta med att lösa dessa vidriga brott och vad dom får se vill jag inte ens tänka på, men vad e ännu värre är barn utsätts för detta överhuvudtaget, FY FAN!!!!

Tack Åsa och Johanna för en otrolig kväll igår!!!!!

Dags at vakna nu folk och sluta blunda, detta måsye synliggöras, NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det där var hemskt att läsa. Ännu hemskare att sådant händer på riktigt. jag gläds åt att det finns eldsjälar som ni, och hoppas jag har möjlighet att vara med nästa gång det är dags för gala eller demonstration. kram!

2010-10-26 @ 23:00:10
URL: http://miamoore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0