Allergi?!

Var hemma idag pga av jätteond hals och en jäkla torrhosta.
Hade varit uppe ca 20 min när det börjar klia hals och öron, blir kanon snorig och täppt, ögat svullnar igen. Va fan, allergi??? Men jag har ju inte ätit nått än. Halsen börjar kännas jäkligt suspekt. Väcker M och säger att vi måste nog åka till sjukan. Gör oss klara och ringer hit mamma, e jäkligt stressad. Går ut och ska knacka på hos grannen, men känner att jag ska nog ta en Clarityn och se om det lägger sig och det gör det. Åker ändå in till VC och tar en sänka och och begär ett pricktest. Nu det gjort. Det mesta har lagt sig, ögat e fortfarande lite svullet. NU ska jag vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0