Konkurrens

Idag när jag var och handlade material till kassan på Akademibokhandeln så sprang jag på nått som heter Läsecirkeln.

Man betalar BARA 349 kr och så har man ett år på sig att läsa 52 böcker (om man vill och hinner). Man får ha en bok tills man läst ut den, spelar ingen roll hur lång tid det tar. Jag kan lämna tillbaka den på vilken Akademibokhandel som helst. :))) Me liky a lot!!!!


Min data kar fått konkurrens!!

Tanken e att inte sitta så mycket vid datan, speciellt inte när jag bara sitter och trycker f5 hela tiden.

Höstmys med böcker!!! I love it!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh! Detta har vi gett till svärmor bla i present! Perfekt och kunna byta ut! Plus att du får behålla sista boken!

2010-09-08 @ 21:16:55
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0