Nattligt besök ....eller?

Vaknade vid tolv snåret i natt av smygande steg i trappan. Skitläskigt!!
Väcker M:
-Det e nått konstigt ljud!
-Ehh.
-JAG går väl och tittar då!
Tyst från andra sidan sängen... M skickar ut sin fru som får fightas.

Smyger mig ut ur rummet...dörren till ungarnas rum e öppen (har nån snattat kidsen?, hur har dom lyckats med det, Milo hade ju låtit!?)

Tar mig ner för trappan, DÄR på soffan ligger Sam.

-Vad gör ju?
-Ligger här.
-Kom så lägger vi oss och sover igen.
-Du får bära mig.
-Visst.

När vi kommer upp vrålar Milo efter mat, fixar det.
Sen sova, eller? Låg och vred mig hur länge som helst. :P


Poängen med denna story:
Hade det varit inbrott så skickar M iväg sin FRU obeväpnad dessutom.


(Denna historia ska läsas med ironi och glimten i ögat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0