Pengar tack and we be on our way.

E mycket inne på att vara nånstans varmt just nu, fast helst skulle jag vilja vara på NZ. Där hade dom jordbävning igår kväll-hua!

Men åh vad jag längtar efter att få resa långt bort och resa omkring länge. Bara lata sig och bada, mysa, sola och äta gott. Se fina vyer.

Lever fortfarande på våran jordenruntresa, kommer jag alltid att leva på, återkomma till, berätta om oc tänka tillbaka på spelar ingen roll hur länge sen det va. Skiter i om folk e less på att höra om den ha ha.


Härlig fotbild (mina fötter) från Cook Island.


Lagunen på Aitutaki. Kritvita stränder och turkost vatten- miss it!!


I Rotorua (NZ). Varma källor som luktar prutt, Jag har precis doppat fingret i det och står och luktar på det. E lite känslig för lukter. :P


Läskig hängbro som vi gick över.


Snygg kille högt uppe i Queenstown som jag raggade upp.


På väg till Milford. M som tagit denna otroligt vackra bild.


Great ocean road i OZ, grymt fin väg som vi hastade igenom.


Jag jäkligt koncentrerad bakom ratten i OZ, svårt att köra på vä sida jue.


Harbour bridge i härliga Sydney.


Fina operahuset.


Jag och en ung David på godaste matstället i Sydney- Thai power


Ja, bara lite cash som behövs för att sticka dårå. :P
Detaljer. ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny Dahlberg

Härliga bilder! Ni får komma till Mauritius och hälsa på i vinter;)

2010-09-04 @ 20:52:39
URL: http://jennydahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0