"Blåst" och dålig service

Idag när vi va uppe på Heron för lite lurre efter familjegympan så skulle vi även handla åt mamma.

Börjar med lunchen. Gick till MCD för att handla åt kidsen, ville där ha en happy meal med hamburgare och sen ville jag även ha chicken bits åt Sam. Dom kunde dela på pompan tänkte vi.

-Chicken bits kostar 27 kr och ett happy meal kostar 32 kr.
-Ok, men då tar jag ju så klart ett till happy meal.

Återvänder för att hämta ut chicken bits och ser då att en lite hamburgare kostar ju 10 kr, hade totalt glömt bort det, MEN kunde då inte kassören sagt att ta hamburgaren vid sidan istället för kycklingen och lägg den i målet så hade jag bara betalat 42 kr istället för 64 kr.

Kanske låter sniket men jag tycker att han kunde informerat om det, faktiskt.

Vidare till Media markt för att inhandla en dvd med hårddisk. Slut kommer in om 4-8veckor. Går då till informationen för att se om vi kunde lösa in presentkortet och få pengar (ja IKEA gör det så vi chansade), NEJ det gör vi inte, men det coola tjejen fixade så vi fick köpa visningsexet för samma pris, samma ex som vi precis blivit nekade att köpa.
HON va grym!

MEN Mattias kollade upp samma dvd och hittade den på en anna affär och eftrseom MM har prisgaranti så skulle vi på cash tillbaka. Det e nu servicen blir dålig eftersom vi som KUND får springa fram och tillbaka mellan personalen för att få igenom det.
Från informationen, ner till säljaren som skulle kolla upp fakta, tillbaka till infon för att då få nått papper som vi sen ska ta med oss ner till kassan.
Tycker faktiskt att allt dett skulle kunna skötas vid informationen.

Slutet gott allting gott och vi fick cash tillbaka. :PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0