Egodag

Idag var det min dag.

Dax för massage och en fuktkur för nyllet. :))

Det var ju kanonfint ute så jag gick ner till badhuset, så najs, men åh vad kallt brr.
Tror hon hette Eva som tog hand om mig, grym som attan va hon!! Tröck och masserade på de rätta ställena, framför allt tog hon i och inte pratade hon heller, så skönt. :) Är det bara jag som inte tycker om att prata under en massage?

Sen fick jag en rengöring i ansiktet, lite mask och så smorde hon in men skön kräm. :)
Köpte sen en nattkräm, en dagkräm och en rengöringmjölk, vågar inte nämna priset. M trodde det ingick i priset, you wish älskling. ;P

Sen blev det lite oväntat mys med Mil då M lovat Sam en bio.

Nu blir det te och Göran Kropp 8000+, kanske lite Solsidan sen när dom kommer hem.

Ps Tack Whitelittlecastle för denna tid! Den har varit guld att läsa! Hoppas du kommer tillbaka, kram DS

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja det där lät skönt!! Jag älskar ansiktsbehandlingar!!

Kram

2011-02-19 @ 19:57:55
Postat av: Mamma

Detta var du väl värd! Uppiggande för årstiden.

2011-02-19 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0