Höj din standard

Mattias har länge försökt och få mig att lyssna på Sommarpratarna, jag har vägrat. Förmodligen mest för att vara trotsig ha ha ha. :)

Men så nu har jag gjort det och har lyssnat på en hel del, en av dom jag lyssnade på (kommer inte på hans namn, sorry) men hans budskap var i stort sett "Höj din standard"!!

Vad menas med det då? Jo i stort sett gör det du ska göra NU, vänta inte med det till SENARE, varför? För att du slösar massa värdefull energi på att ha ångest över att du skjuter upp saker till SEN.

Går du förbi den där tröjan som ligger och skräpar på stolen ta med den till tvättkorgen direkt för du ska ju ändå till toaletten just nu tex, osv osv.

Så höj DIN standard och få massa energi över till roligare saker!!

Ha en skön kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0