Osminkad

Har läst nu hela veckan om Carolina Gynning och hennes projekt att vara osminkad i en vecka.
Hennes kille hade sagt att hon e skitvacker osminkad och pga det viille hon testa. Läste idag att hon även tagit bort lösnaglar och extensions. :)

Good for you säger jag!! Hon e så jäkla snygg ändå utan all den där skiten.

Själv sminkar jag mig inte alls, om jag kunde, hade tålamodet och kunskapen så skulle jag förmodligen göra det. Men jag gör även ett medvetet val, jag vill kunna skratta så tårarna rinner och då inte behöva tänka på utsmetat smink. :)

Skulle gärna ha en naturligt fin brun hy och inga mörka ringar under ögonen, men vem vill inte det?!

Ja, ja som tur e gör vi alla som vi själva vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0