Kloning+Tom Tits= Sant

Började dagen med att bädda rent i alla sängar-puh, M fortsätter  med sin del när han kommer hem.

Sen drog vi till kyrkis, jag tyckte det var hektiskt där förr när jag var själv med båda, men det är piece of cake jämfört med att gå själv med dessa 2 på Tom Tits.

Skulle seriöst behöva klona mig till nästa omgång. Dom vill aldrig åt samma håll, Milo blir assur när han inte får som han vill. Så tycker jag lite synd om Sam som liksom får klara sig själv när man måste hålla koll på Milo hela tiden- lilla hetsoungen.

Jag e helt ärligt helt slut efter allt spring, skällande, engagerande, mellis och aktiviteter- puh.

Fotmassage tack!!!!


Gör som jag säger- annars...


Och så har man denna kille som leker såå fint själv. :))

Vart ni också sugna på våren när ni kollar dessa bilder?! :)
Snart så!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, det där utsätter jag oss för ibland också... Det är lite lagom utmattande, helt klart! Jag lovar dig dock att övnig ger färdighet... DET är jag ett bevis på. ;-)

2011-01-30 @ 21:57:58
URL: http://miamoore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0