Testing,testing

Äntligen en app!!! Nu kanske det blir lite mera inlägg från min sida, har verkligen inte haft nån lust att blogga när det inte funkar att göra det via iphone eller "paddan".

Vabbade för milo i måndags då han va het som en lite kamin. Men så natten mot tisdag vaknade jag med en konstig känsla i magen. Illamående!!!! Fy fan hatar verkligen magsjuka! Lyckades hålla mig i 4 timmar, vette fan om jag kan kalla det prestation man vill ju bara bli av med skiten. Sagt och gjort M fick vabba istället medans jag va sjuk. Men så igår eftermiddag började han känna sig konstig, fan en mardröm att båda e utslagna med ett frisksjukt barn och en till som ska hämtas. Men på nått vis lyckades vi få dom i säng med de få resursern vi gått i oss. Var livrädd för att nån av kidsen skulle vakna i natt och spy. Idag känner jag att jag typ skulle kunna kuta en mara mot igår.

Så med detta hoppas jag att jag ska bli en mer flitig bloggare igen ;)

Jalla hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0