På bättringsvägen

Äntligen idag verkar Sam piggare, nyss hade han 37,7 och han sitter upp och ritar.

Vilken pärs och va risig han har varit. Öronen har runnit med var och blod efter öroninflammation som det verkar ha varit. Grejen e att han har klagat på ont i örat 1 gång- 1 gång bara och sen Inge mer med det. Sen kom febern. Vi hade ingen clue liksom. I tisdags åkte vi till Astrids och Sam och M var borta i 10 timmar!
Igår va vi till närakuten och först där känns det som man fick mer bekräftat att öronen såg röda och dassiga ut. Började även med kåvepenin igår, fan vilken fight det e att få i honom det. För att inte tala om att få i honom käk, det e svårt nog som det e när han e frisk men nu e det stört omöjligt. Ger honom allt onyttigt man kan komma på bara för att han ska fetta på sig.

Sa till Mattias igår att skulle han säga att han va sugen på kött mitt i natten skulle jag banne mig köpa en gris, även om han sen när han väl fått den säga att han inte ville ha den längre, men bara höra han be om mat skulle glädja mig. Alla ni som har mat och sovglada barn, var glada för det!!!!!

Skillnad på samma unge;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0