Very long. tajm ago

 
Tja vad har hänt sen sist i snabba drag:
I augusti 2012 fick vi ett plus på en sticka som resulterade i en liten Theo. Mattias ville veta på UL och fick med sig ett kuvert hem. Ja, han kunde hålla sig ända fram till födseln för vi diskuterade det inte helt enkelt.
 
Födseln gick relativt snabbt ( Dock ej smärtfritt ;), från att jag kände som ett knäpp till att han var född gick det på ca 5.5h. Tyngst och längst av alla va han. Gick 6 dagar över tiden.
 
Året fram till nu har varit minst sagt hetsigt. Vi trodde nog att han skulle vara lika enkel som sina bröder, typ dricka välling och ta napp. Tji fick vi, en vilja av stål och bebis med ont i magen. Jag fick sluta allt i mjölkväg och ägg. Vi har kört runt gården i jag vet inte hur många varv för annars sov han inte. 
 
Dop i Tveta kyrka, faddrar blev Henke och Jossan.
Tripp till Renate som vanligt blev det och Theo skrek typ hela vägen dit.
 
6/1 2013 slutade jag med Cola och godis! 👍👍
 
Vi försöker äta så nyttigt som möjligt.
 
Jag har kommit in i ett bra träningsflow.
 
3/4 2014 har jag bestämt mig för att göra nått för att utmana mig själv, Mattias bestämde sig för att haka på.
 
Så hetsigt år, ofta trött men mkt kul har vi haft.
Lillskiten går btw sen en månad tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0